Dagens kloka fundering

"Anledningar till att jag och PH-andreas borde gifta oss"
Jajemen, det är dagens ämne och många utav er tänker att "har ni några likheter ens?"
och sanna mina ord, det har vi! Jag har hittat otroligt många anledningar till att andreas och jag borde få ett fint, romantiskt, erotiskt och underbart liv tillsammans. Jag tvivlar inte ens.
Jag är stensäker.

Här kommer mina anledningar:


1. Vi båda gillar musik.
Han la upp ett klipp på Lenny Kravitz i sin blogg och det brukar jag också göra.



2. Det är lite jävlarenamma i oss båda. Alltid FIT FOR FIGHT.



3. Vi båda gillar mat. Äta bör man annars dör man.
Vi är kloka vi, jag och andreas.



4. Vi kan båda se väldigt söta ut om vi vill.
Valpögona är det inga problem att plocka fram.
Det är en naturbegåvning.



5. ...samtidigt som vi har lätt för att plocka fram de snälla ögona
så kan vi på nolltid få fram den farliga blicken, den med lite klös i ;)



6. Ingen av oss passar i glasögon. Klart slut.


7. Vi båda gillar hans tatueringar, speciellt denna.
Den är fyndig.



8. Jag gillar kläder, det gör han också. Annars skulle han inte vara modell för det.
ps. jag gillar hans stil också. Mmm-m-mmm...



9. Det är okej att gråta, det håller vi med om.
Vi säger som Fonky Fresh "gråt dina tårar, dom kommer ändå torka".



10. Sista anledningen, kanske inte något vi har gemensamt direkt.
Utan mer en önskan från min sida.
FÅR MINA HÄNDER BYTA PLATS MED DINA!? O-M-G!!



Sådärja, tänkte att jag stannar där. Finns självklart fler anledningar till att jag och andreas borde bli tillsammans. Men det tar vi någon annan dag.

Godnatt fänz!

Kommentarer
Postat av: Gustav

haaahahaaha

2009-12-28 @ 00:30:11
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0