Darin baby

Kollar på Idolfinalen RIGHT NOW, vet faktiskt inte vem jag tycker om mest.. spelar ingen roll vem som vinner :D Ett år då det verkligen spelade stor roll, året var 2004, darin stod i final och oooj, så kär jag var :D Lilljossan satt där, 13 år gammal och kunde inte slita ögona från tven. Vilken underbar känsla det var! Minns att jag spelade in finalen och tittade på det bandet varje dag i typ två veckors tid. Det är kärlek :D hahahaha

Sen får vi ju inte glömma att jag och amanda faktiskt for till piteå på en av hans konserter. Fan va lyckliga vi var. Magiskt.





Och jag minns va blyg man blev inför detta framträdande, var ju lite småsexigt. Eller vad man nu tyckte att det var i 13 års ålder. Satt säkert där och blev lite småsugen.



Och denna låt då, kom igen. På konserten så minns jag hur det föll pappershjärtan från taket då denna låt spelades. OCH FAKTISKT så kollade han på mig och amanda, kanske för att vi skrek mest av alla. Fan vilka jobbiga tjejer. Att ingen hjälpte oss ur detta trauma.


Tur att man kom ur det där, vilket hemskt liv man fått annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0