Lika som bär

Idag pratade jag och anna om vem i släkten man är lik. Hela hennes släkt ser tydligen likadan ut, så hon vet redan hur hon kommer se ut som vuxen och åldring. Det känns ju spännande! :) Jag berättade att jag är svin lik min mormor, vilket jag fått berättat för mig, eftersom att jag aldrig träffat henne. Så jag litar på det jag hört och det som bilder visat mig. Som bilden här nedan....kan se sjuuuukt många likheter! Kanske är den enda som kan det också, vet inte. Nått med ögonen där. Visste ni att det sägs att det är JAG som är mormor? Att hon liksom, lever i mig. Känns rätt ballt!




Sen kan jag tycka att Kristoffer, min kusin, är sjukt lik morfar på detta kort. Ja jag vet, det är bara jag som ser likheterna... så, då lämnar vi detta ämne. Tyckte bara att ni kunde få veta.






Från släktdrag till kvällens planer......dom är inga. Eller, det är Mammas pojkar och sedan ska jag jobba vidare med min Flash uppgift. Känner att det är lika bra att bara jobba med det hemma, då man ändå inte får någon hjälp i skolan. Suger rätt hårt, rätt så jävla hårt.


på återseende, vänner och fiender.




Kommentarer
Postat av: stinko

jossi du var sjukt lik henne!! ALLT! och din syrra var också lik!

2009-12-03 @ 22:51:13
Postat av: Anonym

JA LIK LIK LIK (DU ÄR ETT LIK) GRYMT LIK. du måste "vara" din mormor, helt klart :) coolt

2009-12-03 @ 23:22:37
URL: http://anannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0