no one's gonna care when you are gone, so if you're done you better die young baby





Sitter och skriver en rapport till IOSen. Det suger dvärgballe. Valde ämnet "ungdomsaborter", vet inte varför, eller jo, för att anna kom med förslaget och jag var sjukt villig och tacksam. Men nu har jag inga frågeställningar. "Hur vanligt är det? vars förekommer det mest? i vilka åldrar?" Vem vill veta det.. kan ju vem som helst googla på. Så frågan är ju, vad ska jag ha för frågeställningar när jag ratar de vanligaste? Hm hmmm BIG hm hmmm..

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag hjälper gärna till med ditt arbete! Det är bara roligt! Här är min msn: [email protected] - du kan mejla frågorna till mig om du vill. MVH Jasmine Magnusson, Jolines mamma.

2009-12-09 @ 15:46:58
URL: http://langtarefterdig.blogg.se/
Postat av: Sandra Wahlbom

Kanske kan vara intressant att veta hur det kommer sig att man bestämmer sig för abort eller hur man känner inför den? :) Lite tips bara :) /Sandra

2009-12-09 @ 16:44:35
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/
Postat av: jonna a.k.a Luddes mamma

Kanske hur det är efteråt, rent psykiskt? Både om man väljer abort och att behålla barnet/barnen? (:

2009-12-09 @ 22:20:27
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är 20 och har en dotter på 9 månader och när för 2,5 år sen gjorde jag en abort, du får gärna ställa frågor till mig om du vill.



[email protected]

2009-12-09 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0