Sovdags

 

Nu är det dags för lilljossi att sova :) tänkte vara pigg och på hugget imorgon.
Under morgondagen tänkte jag:


- vakna 07:12 för att på 3 minuter hinna slå på tven och puffa till kuddarna lite, allt för julkalenderns skull.
- jag ska åka till skolan med ett glatt humör
- i skolan så ska jag skälla ut min datalärare, på riktigt. Jävla stolpskott det här.
Hoppas nästan att hon läser det här, för isåfall, DU SUGER MER ÄN......ETT SUGRÖR.
Wow, hårt sagt då.
- förhoppningsvis går det bra och att hon verkligen förstår hur illa jag vill henne pga hennes brister, om inte, så går jag fanimej till rektorn. Kvinnan är inte värd att bli kallad för lärare, för hon varken lär mig något eller hjälper mig. Åh, nu börjar jag bli arg igen.
- sen ska jag gå och boka klipptid, om jag förhandlar rätt med mamma först.
- åka hem
- plugga
- plugga lite till
- dö
- vakna upp på fredag, förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0