Vad är en loop, fast åt andra hållet? En antilop.

Kvällens utgång på Allstar var inget att hänga i julgranen, det sög. Det bokstavligen SÖG. Sägs att "med rätt sällskap så går allt!" men det är bara fake. För jag var i helt rätt sällskap, men jag var ändå mer otaggad än vad jag någonsin varit, även fast jag försökte att inbilla mig att jag hade svin kul. Men det räckte inte hela vägen.

Slutade med att jag tog 00:10 bussen hem, folk spydde och jag ville bara försvinna. Missade tydligen en jäkla massa drama som hände på allstar efter att jag for, men jag är glad att jag missade det. Hade nog inte velat se. Eller.....hade kunnat bli rätt kul! I LOVE DRAMA!!


Nä, nu är det sängdags.. tog bara min vanliga internetrunda innan. Lyste en röd "händelse" på facebook, jo, nu är jag vän med Hannah Graaf stod det. Ja, det var väl kvällens höjdpunkt det! Nä, jag är inte kändiskåt. Dom är bara rätt.....spännande, intressanta och mystiska.
Man kan inte få nog! .......


Godnatt nu, måste vila upp mig inför morgondagen då INGENTING kommer att hända.
Fan va skönt.





PS PS PS PS!!!
är tv4FILM en porrkanal eller?! för ett tag sen var det gayporr, en pojke satt och slickade på en annans pojkes fingrar och tittade med en trånande blick. Och nu är det en annan film... ja.. en vampyr gör sitt lilla jobb där nere på en flicka, och hon ser faktiskt ut att gilla det.
Jaja, sex säljer.


varför var man inte utklädd till detta på halloween? Nått att tänka på till nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0