thank you and good bye!

tja fänz!
glömde fixa Veckans Babe, men det får komma imorgon!
Har många babes med bra förutsättningar för att få Veckans Babe-äran!:D
men vem det blir, det får ni se i nästa veckas program av...
haha ne, imorgon! här, i min blogg!

så ikväll har jag mest kollat på Greys, sjukt hur bra det är..
varför har jag väntat så länge med att kolla på det?
Ja, ibland har man inte alla indianerna i kanoten! :O

Vad mer har jag att berätta... jo jag har typ sträckt ryggen!
gör svin ont att röra sig, helt okej då man ligger ner. Annar INTE!
Hmm.. haft osköna trosor idag, vill ni säkert veta med...
tror nästan ni vill det, för ni skulle sett hur arg och lättirriterad
jag varit idag, JUST PGA DOM! hahah.. komiskt..


Nu tänkte jag och morgonrocken lägga oss i sängen.
Har av någon anledning börjar sova med morgonrock på mig (?)
hahaha.. råknade somna så några kvällar under jullovet,
ni vet då man ligger o ser film och sen somnar. Sedan så orkar man fan
inte gå upp o ta av sig. Efter det så insåg jag att det var rätt skönt
att sova så :) Sedan så slipper jag virrandet efter morgonrocken på morgonen!
Perfekt ju !

Så godnatt kompisar!


Min morgonrock är röd, ungefär som denna.
Vilken färg är JUST DIN morgonrock? ;)

Kommentarer
Postat av: blom

min morgonrock är så mycket som röd, grön, gul, orange, vit, rosa, mörkblå, ljusblå, svart, ljusgrön randig! klå de du!

2009-01-18 @ 23:55:38
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: hanna

min är vit. punkt.





:)

2009-01-19 @ 19:14:25
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

gissa vilken färg min är? ;D ROSA så klart!

2009-01-19 @ 22:22:46
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0