Bättre sent än aldrig, som man säger.

Efter lite mer än en månad av sommarlovet så känns det som att nu, nu tar den fart!



 
Nästa helg, 24 juli, drar PDOL igång och jag lääääju va där! öööös!


Helgen efter det, från 30e juli till 1 augusti så äre LK.
Brukar inte vara nån direkt wow-upplevelse. Men det blir vad man göre till ;)


Och ja, helgen efter det, 8 augusti så fyller vår kära Sofie 18 år
och det lär firas på western farm eftersom att dom har avslutning då.
Kan bli nice!

ooooch mina damer och herrar, vi sparar det bästa till sist...
för 13 augusti drar jag och sofie till uuunderbara stockholm och är där
i 6 dagar. Kan inte bli annat än fett med jävla fantastiskt nice?
+ i kanten är att det är The Voice '09 då ;)





Skrev nog detta mest för att påminna mig själv, ett litet kom-ihåg-inlägg.
och ja, nu vet ju ni också, så då har vi alla koll på vars jag håller hus.
tack&hej&kyzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0