"I can't be a wizard. I'm just Harry, just Harry"

Har just målat klart för idag, det blir finare och finare. Bara en vägg kvar nu, pepppp! ska vara klar till på onsdag har jag bestämt, då blire inflytt! :D Jag, sofie och vanessa har pratat om att ha inflyttningsfest i mitt rum då, kanske pyjamasparty vore något. Lossas vara sådär sjukt tjejiga, måla naglarna, titta på SATC, dricka vin och fnissa. Fast ja, det är ju sånt vi brukar göra. Så vi är typ jätte tjejiga, oh no.. fast, det är väl inte mer än normalt, eftersom att vi är just tjejer. Åh, grylligt.

Resten av kvällen har jag tänkt att spendera med min lover, Mr.Potter ;) haha. Tankat hem alla filmerna så nu ska jag nöta igenom alla, ikväll blir det 4e filmen. Och detta är sådant som jag vanligtvis hade gjort i smyg, för potter är ju så "töntigt" och hallå, man får ju inte vara töntig.. hahaha, ne skämt&sido. JAG GILLAR POTTER, POTTER INSPIRERAR MIG, POTTER ÄR EN MODIG KILLE OCH JAG HATAR DRACO MALFOY OCH HANS ÄCKLIGA FLIN. Ja, då ligger det till. Sedan är ju Ron sådär gulligt rädd hela tiden, lipar floder för ingenting, cry me a river liksom.. ^^


  ♥



och ps. Jag har upptäckt att Everclear är svin bra, sådär YEAH YEAH WOW WOW! ds.

ps. igen. hörde glassbilen tuta ute på gatan idag, samtidigt så stängdes våran ytterdörr. Betyder detta att någon av mina familjemedlemar köpte glass? som jag kan äta? redan ikväll? Måste undersökas! :D ds. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0