i do not hook up

solen skiner ute, kanske man ska ta sig ut från denna gömma?
vore något det.
Lönen har kommit också, det är ju fett nice. Bara synd att jag och sofie har bestämt
oss för att ha "köpförbud" fram tills sthlm:) går rätt bra, förutom att jag höll på att
köpa en tröja för 700kr. Men efter en hård utskällning och uppläxning från sofie så ändrade jag mig snabbt;) hon är inte att leka med när allvaret kommer till! haha :)



nej, solstolen nu kanske. Låter som en ganska bra idé trots allt.
Sen ska jag göra klart i mitt rum, för det är ju så gott som klart. Förutom lite smågrejer som ska köpas på ikea till veckan och så måste jag fixa hela walk-in-closet;en, fan va jobbigt. Less på att flytta runt alla prylar, men det är väl värt det..


kyzzhej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en walk-in? fan va c00Lt! ;p

2009-07-27 @ 15:29:38
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jieeess, rummet bredvid mitt är tomt.. så då tog jag mig rätten att få göra om det till en stor garderob :D not baaad!

2009-07-27 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0