i know you want me

Idag har jag och malin varit duktiga!:D dragit igång med våra morgonpromenader, vilket var riktigt skönt faktiskt! Körde lite eget när jag kom hem och efter det blev det havregrynsgröt! gud, ska jag byta livsstil eller vad är detta? Bara positivt iofs. På schemat står det nu "invänta malin" och hon lär plinga på dörren vilken sekund som helst. Sedan ska jag tvätta håret och efter det ska hon få prova "våga" det med vågtången som jag köpte igår, fett nöjd tjej. Tog mig även modet att köpa ett par ljusa, trashade jeans (Y). Me like, aaaaa lot!




Nåväl, ska gå den låååånga vägen ner till brevlådan nu. Och åhnej, nu kommer folk tro att jag bor efter en storväg, att huset ligger 1000meter upp på en kulle och att alla vi grannar har en såndär gemensam ställning för våra brevlådor nere vid vägen. Nej, så fel det blev nu.. Är man snabb så kan man faktiskt hämta posten på mindre än 30sek, så nära har jag!
 sug på den ni, by bor! ......




Kommentarer
Postat av: blomman

SKIT SNYGGA brallor!

2009-07-09 @ 02:45:07
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0