it's alright, it's OK

sådäääär, då har jag och pappa gjort vårt för idag :D tömt syrrans gamla rum, nästa iallafall.. sjuuukt med grejer (Sara, om du läser detta... kom försaaatan hem och hjälp, vi drunknar där inne!!!) :)

Hur som haver, imorgon ska vi dra och köpa färg, så då blire väl att måla tills armarna går av. Någon som vill ställa upp med ett handtag? nä, jag tänkte väl det, era snikna satans :)


Nu så står duschen och trånar efter mig, bäst jag drar dit.
Sedan så ska jag se klart på The Dukes Of Hazzard som jag näääästan såg klart inatt, men tröttheten tog över och jag kunde inte hänga med något mer. Så nu, nya tag!




moooooot duschen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0