Life is a flower

blött vått plaskigt pölar vatten, regn. ööööverallt är det regn!
öööööverallt regnar det också, såklart.

vaknade upp vid 11tiden av att det smattrade mot fönstrena och var kallt i rummet, sådär lagomt mysigt så jag låg kvar och goa med korvkudden till kl 12,30 tror jag :D hoppade sedan i kläderna och drog till stan med mamma&pappa :) tydligen så var det "shoppingväder" och det levde dom verkligen upp till. Drog först och köpte målarfärg till rummet, "antikvit". Lät så fint och elegant så jag tog det. Sedan sa pappa "dina skor ser förjäääävliga ut" så 20 minuter senare så hade jag fått ett par nya skor av herren :D wöööö, som jag behövt! och dom är snuskigt snygga, grrrr!



Drog vidare till storheden för att utforska OnOff, stötte på syrran & fredrik där snabbt, stod och tittade länge på dom och tänkte "fan va jag känner igen dom..." så ja, sen klickade det att det faktiskt var min syster och hennes pojkvän hahaha. Ut från onoff kom vi 1h senare då mamma fått köpa sig en ny mobil som hon nu sitter i köket med den och är heeeelt till sig "åååh, nya ringsignaler! wooaaah, titta...titta skärmen, va SNYGG!" ja, bra go är hon :D


Nu är det tänkt att jag ska börja måla om i rummet, kändes jobbigt.. men ja, det blir nog kul :) Ska slå på lite skaka roooompah-musik där inne så går det nog bra (Y)


later, fred ut!



ps.

jag är fast, jävla låt, varför vara så skön?



bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYMT coola skor! :)

2009-07-16 @ 22:51:35
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

well thaaank you, hanna! ;)

2009-07-17 @ 00:13:41
URL: http://johahannahansson.blogg.se/
Postat av: MallanBrallan

snygga skor!! du får extra plus för att dem hade ROSA text ;D

2009-07-17 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0