This is my now

aloooha!
Här sitter jag och rullar tummarna och känner lugnet. Nej så är faktiskt inte fallet, sitter här och pressar mig igenom den sista uppgiften för i år och ni ska förstå vilken lättnad det äääääär!:D vill nästan skrika ut mitt lättnad.. wooooah.






När jag är klar med denna, som jag bestämt mig för att vara klar med innan kl 16,00.. så blire att ta en dusch och sedan ringa och höra vad folket har för sig :) Är på sjukt hitta-på-humör.. kanske blir så när man suttit med läxor i ungefär ett dygn.Åh, duktiga jag! Synd bara att jag ska lägga ner allt mitt krut nu i slutet, kunde jag inte ha fördelat ut det bättre över hela 2an? Nä tydligen inte. Men jag har planerat en förändring, så det blir nog bra ^^ Fast sådär har jag väl sagt alla år om inte minnet sviker helt? hahah..


Nä hörreni fänz, blir att skriva klart det sista nu.
Och grattis till alla som tar studenten redan idag, som t.ex. lyckligt lottade Izabelle!:D
hoppas att du får en jättebra dag!


This is my now, 
And I am breathing in the moment.
As I look around
I can’t believe the love I see.
My fear’s behind me
Gone are the shadows and doubt.
That was then.
This is my now.


Kommentarer
Postat av: Izabelle

söt du är :D

2009-06-07 @ 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0