11 days left

 


Gah, sitter och skriver på min önskelista för fulla muggar! Mamma ville ha en, eftersom att det tydligen är så svårt att köpa presenter till mig ;> Har dock inte kommit på allt för mycket grejer.. tycker att det är rätt svårt. Men hörlurarna där uppe på bild står väldigt högt upp på listan ivf, tror jag önskade mig dom förra året också? haha.

Hittade även ett par svinsnygga jeans också, men det är ju hopplöst att beställa jeans eftersom storlekarna varierar så sjukt! Hatar det, så just därför ska jag skita i det. Eller... kanske önska sig pengar till dom, sedan leta ifall de finns i luleå? aaah smart du är johanna!

  



Anyway.. orkar nog inte skriva nå mer på denna önskelista nu, ska sova på saken! Tänkte istället hoppa in i duschen nu, kanske stå där nån timma och drömma om Dr.shepherd? åååh.. seriöst.. läkare är sexiga.

Hur som helst, efter duschen ska jag fixa fruktsallad och sedan se på film! phözzz fänz





Ps. det här vill jag ju också haaaaa!




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0