another you




Jag blir visst aldrig kvitt detta NK pluggande.. Kom på att jag har prov på fredag, det gamla provet som alla redan gjort? Gah, att jag alltid ska vara så seg. Hur som helst så är det lite klurigt då jag inte har anteckningar från allas redovisningar.. men med hjälp av wikipedia och andra skitsidor så verkar det lösa sig! :)
Fick lite panik just och började inbilla mig att det är fredag imorgon, men puuh.. i övermorgon ju! Alltså har jag hela morgonkvällen + lite natt att plugga :) Skönt att jag får sovmorgon till 11 också, kanskeeee man får gjort något då med. Men tvivlar på det eftersom att det brukar bli nog stressigt på "morgonen" då jag börjar kl 12 :D


Nåja, ska peppa mig själv och en annan filur till att plugga nu.. om det lyckas får vi se! Sedan blir det iaf hallonsoppa + Californication!
Puss fänzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0