dancin' with tears in my eyes


Haft en helt okej dag! orkar inte skriva något speciellt nu.
Hade sista dagen på praktiken, lite tråkigt egentligen, men nu slipper jag tidiga mornar.. välkomnar mina kära sovmornar tillbaka till liv, jag har saknat er! :D Imorgon bär det ivf av till haparanda med lite olika människor, blir UF-mässan, ikea och kanske lite shopping, vi får se vars det slutar :)


Tänkte lägga mig i sängen snart, se lite tv och bara ta det lugnt. Även fast jag inte alls är sugen på det, men får fan inte försova mig imorgon, då är det kört hörreni! hahaha. Avslutar med en soft låt, gillar inget med måns egentligen.. förutom hans utseende då. Men denna låt var YO!


Gnatt ;>



Kommentarer
Postat av: jamess

meen.. vad har hänt med din musiksmaak johanna? ;OO So Totallyy changed!

2009-03-27 @ 09:48:49
URL: http://james.devote.se
Postat av: Anonym

haha stämmer faktiskt till viss del! Lyssnar på ALL MÖJLIG musik nu mera, saknar dock min gamla stil haha

2009-03-27 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0