Ett stycke ring, tack!



gaaaah, skall ha, skall äga!
fast i silver och såklart så ska det stå JOHANNA.
För jag heter ju inte Lauren. Som ni vet, kanske?

Fast grejen är den att jag kan ju inte ha mitt namn både på halsbandet som jag redan äger och sen även på en ring? Då kommer ju alla tro att jag är svin nöjd över mitt namn och tycka att jag är lite väck i huvudet. Och ja, jag är väl nöjd över mitt namn och lite väck är jag väl också. Men ja, ni förstår vinken. Får bli varannan dag! Men som sagt, först ska jag hitta dig, ringen! Känner mig lite som i "The Lord of the Ring", på jakt efter en ring... ah okej, tyckte bara det lät roligt i mitt huvud. Som sagt, LITE väck.

puss fänz!
p.s. säg till om ni finner någon cool shop att fixa ringen ifrån! Jag har funnit en sida, men där kostar den 3694734 kronor och så vet man inte storleken, svårt där liksom...

Detta får iallafall hamna på önskelistan till min födelsedag, 
= för över ringjakten på mami&papi istället! perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0