golden pony




Jamen ja okej, har inte alls hängt med eller uppfattat att det redan skulle snurra om till sommartid? Men ah, jag klagar inte, bara ett tecken på att sommaren är nära :) Det enda jobbiga var då klockan på min arm stod på 02:52, likaså på mobilen. Men sedan då jag fick ett sms så stod det 03:52 och det gjorde det även på datorn! Blev genast lite misstänksam och kollade upp detta....


Hur som helst, kvällen hemma hos anna i bensbyn var riktigt rolig! :D danke danke tjejor! Började ju dock mindre bra då linn, den smarta jäntan, körde fel 3-4 gånger :D hahah tjejen har koll. Men det är faktiskt förvirrande att åka runt i bensbyn märkte jag, för det finns inte riktigt något kännetecken som t.ex. "jag står vid det röda huset med hästar nu", det funkar inte att säga, för sånt var det överallt, både på den högra och vänstra sidan av vägen :D

Samma visa blev det på hemvägen, james ställde upp och hämtade oss därifrån.. men då vi lämnat av blom och stina som var de sista på porsön, så körde vi vilse även där! runt runt runt, allt såg ju likadant ut... speciellt när det inte finns nå skyltar -.- Men tillslut så hittade vi ut därifrån och så fick jag skjuts hem till sunderbyn.


Och nu då, jo klockan är nästan 5 och jag funderar om man KANSKE borde sova? blir så jobbigt när man ska ställa fram klockan, för då tänker jag bara "äh, klockan är ju EGENTLIGEN 4... så kan vara uppe ett tag till" men doh, det håller inte i längden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0