i'm ok






Som ni ser så är det detta min dag kommer att bestå utav, Människans fysiologi! YAY!
För att vara mer exakt så är det p.g.a att jag ska hålla i en NK lektion imorgon, om något så intressant som LUKT OCH SMAK.. well, vi får väl se hur mycket det finns att säga om detta. Känns rätt meningslöst egentligen, då alla andra stått o redovisat om hjärta, lungor, muskler och sådant viktigt. Men samtidigt så är ju lukt och smak lite mer spännande, eller alltså, man kan göra roligare grejer utav redovisningen! :D möööhöö.. ska koka ihop nå jävligt, så klassen, var beredda! 08:15 i nksalen kommer det hända jävla grejer alltså...   kanske inte.

Hur som helst så har jag nu i 2h bara suttit o tittat på boken, känner att jag borde komma igång.. Men det tar emot! som alltid! Har även hunnit somna med böckerna en gång, bra jobbat johanna..






Later fänz!
Ömma smek /Er lejonhona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0