Never say never



Har nu (för ca 1timme sedan) kommit hem från veckans första praktikdag :) Och ja, idag fick vi tillbringa hela dagen inne på lagret.. Fixade och donade, men tiden gick iallafall fort så jag klagar inte! Sedan så var våra pauser på sparkcyklarna sjukt uppskattade, slippa luften som är inne på lagret och allt bärande :D Börjar faktistk gilla denna praktik mer och mer, inte för att den är speciellt gynnande för min "ledarskapsträning", men det är okej!

Resten av dagen ser ut så att jag ska plugga lite NK och sedan får jag se, försöka övertala pappsen att ta mig till hans jobb. Är nämligen sugen på att träna lite. Och fy vad jag hatar när folk skriver så egentligen "åh gud vad ett träningspass skulle sitta fint nu, röra på kropp och muskler är det bästa jag vet!" Fu.

Det är fan inte så roligt jämt, det måste ni hålla med om, det kan bara inte va så!. Just därför tränar jag, ungefär aldrig. Men någongång ska man väl ta tag i detta.. Jag och vasse var ju på G i fredags så? Nog för att det tog emot som fan, men det kändes skönt efteråt.. Den känslan jag kommer jobba för, inte för att säga "oh yes, vilken skillnad jag ser på min kropp!"  Eller där ljög jag, om det inte vore för den tanken så skulle jag ju inte träna, eller hur? Blööö..



Nu ska jag fixa middag. Palt? ja, inte för avancerat. Man skall göra det lätt för sig.

Ömma smek och famntag /Kossa mu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0