Gud pissar på mig, rakt i ansiktet!

Jag blir sinnestokig! jag hatar att plugga, jag kan inte plugga, allt går skiiiiiit! Sitter här och vill börja gråta som en bäbis för att jag är så less.. Klarar inte stress typ.

Försöker komma på nå instuderingsfrågor från min redovisning i måndags, dom ska vara inne imorgon. + att jag försöker skriva klart en inlämning som ska in också PLUS att jag pluggar till provet som är imorgon. Och det går åt helvete för jag har inte anteckningar från vissa lektioner och ingen annan heller tydligen som kan dela med sig. Gaaaaah, blir tokig!

Nä nu ska jag lugna ner mig.. typ äta ett äpple och tänka på annat för stunden. Som alla vet, eller de som känner mig, så är jag beroende av äpplen, dom är lugnande! hahah störd, ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0