you found me



Jeeeha, idag blir det fest hos våran kära Elli eftersom hon fyllt "vuxen" nu :D Än en gång GRATTIS till dig stumpan! Ska börja rulla hemifrån vid halv 4 tiden, sen möta upp syster i stan och därefter knata bort till ellis place! yay, party like a rockstar ryktas det om, och det gillar vi!



Vad mer har jag att skriva.. hmmm.. mja, känns som att jag inte sovit något inatt, är helt lost i huvudet! Dels för att jag låg och vred på mig hela natten, sen så var ju en viss gogubbe väääldigt glad i huvudet så telefonen gick på högvarv mellan kl 3-5 inatt haha :D Fan så jag garvade, även fast jag fattade hälften. Uppfattade att det var fylla&fight och dels fight om vem som skulle snacka med "gumman miiiiiiiiin" hahahah. Kände mig som en trasdocka som for från ena örat till andra örat där borta ^^ Så ja, sen där vid 6 tiden så kunde jag stänga ögona och somna lugnt ^,

Planerna här näst är att ta en dusch och sedan börja fixa mig, brukar ju ta sin lilla tid. Och som vanligt är problemet, vad fan ska jag ha på mig? Hatar den frågan, för egentligen spelar det ju inte såndär WOW STOR ROLL, för inte fan tänker jag på vad andra har för kläder? Fast, jag är kanske inte som andra, så de kanske tänker jättemycket på det. Så ja, det är väl bäst att jag börjar spåna efter idéer redan nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0