boom boom pow!

Måste säga att gårdagen var riiiktigt lyckad! :) Började med att jag tog bussen till stan, där anna och hanna mötte upp mig med vrålåket och brummade vidare till kvantum där vi köpte kvällens föda. Tog sedan en sväng förbi Skurholmen för att hämta upp Tom som till slut bestämde sig att följa med, som kvällens enda kille, men han verkade överleva ändå :D
Väl ute i Björsbyn så grillade vi, spelade kubb, spela nå spel och hade allmänt kul :D Så pass kul att det fina blåmärket som jag nu har på mitt knä, var värt det! :D haha. Sprang runt i tjocksockar på altan och POFFFF så vurpade jag, vet inte riktigt hur det gick till, men roligt var det :D haha.

Vid 11-12 tiden så bestämde vi oss för att börja röra åp oss, så jag fick skjuts till T to the obbe där det blev lite Rena Rama Rolf och sen nattis :) goding!



bilder kommer sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0