falling for you




Varit en extremt lugn dag, men ack så mysig! :)
klockan var kring 1 då jag och mr.T vaknade till liv, lallade mest på hela dagen och gjorde inte många knop. Bara kände lugnet, var extra skönt då jag först trodde att det var lördag.. men ack så fel, det var ju bara torsdag! :) Efter att han for så hände det inte mycket här, sofie anlände vid 9-10 tiden ikväll och då drog vi ut ganska snabbt, surrade på och strax därefter så kom även malin och gjorde oss sällskap :)

Nu är klockan kring 01:00 och jag är totalt rastlös. Funderar på att stupa ner i sängen ganska snart, kanske ligga och skratta till parlamentet, men jag hatar att ligga för mig själv och skratta. Det är tråkigt.


Well well, sov gott era shamponerade sälar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0