hjälte utan mod







Godmorgon, goddag, godlunch? Mja..
Blev att stanna hemma idag, pratade med vårdcentralen imorse och fick tid 14:20 idag, check!
Måste tametusan kolla upp min hals nu, kan varken svälja eller prata längre.
Vilket är lite utav ett handikapp. ^, Så JUST NU tänkte jag lägga mig på soffan i vardagsrummet och titta på lite tv, tills det är dags att hoppa i mjukiskläderna och dra mot gammelstad där farbrordoktor väntar på mig.

Vet inte varför jag alltid är lite nervös när jag ska dit....
Är inte direkt rädd för sprutor, inte för läkare, må dock vara lite obekvämt när dom ska börja ta av en alla kläderna och klämma överallt. Men ja.. Vi får väl se vad skräcken blir denna gång.
Jo! jag vet! jag ska faktiskt åka dit själv.. första gången i hela mitt liv som jag far till läkaren själv, alldeles alldeles..... SJÄLV :$
Nåja.. värre saker har man väl gjort, så ska nog överleva detta!


Nåja, tv&powernap var det som stod på schemat... later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0