Åh, du heliga bibel.

Mmmm, idag gav anna mig ett uppdrag: Läs bibeln.
Självklart menade hon inte hela, men att missförstå denna person och anta att det var det hon menade, är lätt hänt. Men jag är ju inte dum. Ska bara läsa en bit ur den, Höga Visan kallas det tydligen. Och jag må sitta med ett leende då jag läser det, lite småroligt är det faktiskt. Att någon ens kommit på att skriva det här..

Ett litet utdrag:
"Kyssar vill jag dricka ur hans mun!
- Din kärlek är ljuvare än vin.
Ljuvligt doftar din balsam,
som Turak-balsam är ditt namn,
och kvinnorna älskar dig"


Vina mig hit och balsama mig dit. Efter att jag har läst lite, så inser jag att människorna på den tiden var ena jävla vindrickare. Och dom klagar på att dagens ungdom dricker mycket... vars lär vi oss det tro? Jo bibeln, allt är bibelns fel. Tack gud.

 

Nä, tacka gudarna för att bibeln inte följer med mig hem imorgon.
(hahah "tacka gudarna", va jag fick till det där!)
Nu ska jag lägga mig till rätta i sängen och se på Paradise hotel.
Lät nästan som att jag skulle onanera eller liknande, men nä, där har ni fel!
Däremot är jag sjukt kissnödig, påtal om den nedre regionen oså....


På återseende!
men kom ihåg....

jag är en vildros på Sharons slätt, en lilja i dalen....
Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0