Arg johanna

Jag har förmodligen aldrig varit med om en tråkigare och sämre helg.
Den har fanimej inte varit bra på något sätt och jag är sjukt frustrerad och less JUST NU.
...och varit hela kvällen... hade väl andra förhoppningar, men neeeej, man ska inte hoppas så jävla mycket har jag lärt mig. Åt helvete med "dum spiro, spero", jag är så jävla less på att hoppas. Har levt på något slags hopp allt för länge och det visar sig ändå bara att man blir besviken.. Man blir BARA besviken. Inte ens en gnutta gott får man för att man i grund och botten är en positiv person som har lite hopp om folk ...och andra prylar. Och trots att man känner sig så förbannad och besviken, SÅ GÖR MAN OM DET IGEN!? MAN LIKSOM HOPPAS ÄNDÅ OCH HOPPAS ATT "JA MEN DENNA GÅNG SÅ.." MEN NÄÄÄÄÄÄ, SÅ JÄVLA FEL MAN HAR. FEL FEL FEL FEL!

och snart kommer jag att börja dumförklara mig själv så fort jag börjar hoppas på något, och det är ju jävligt illa. För egentligen ska man ju hoppas, man ska ha tro.
Nä, denna helg ska jag radera ur mitt minne, den är fan inte värd något.


jag har t.o.m legat och sovit.... det gjorde jag igår också..
på både en fredags- och lördagskväll. Det är helt åt helvete.


och ja, jag svär i varannan mening.
Men det är så FÖRIBANNAT skönt när man är arg. Fråga mig inte varför..
för det vore ännu skönare att bara slänga något i väggen just nu.
Mobilen ligger farligt till hands...





När jag ändå är igång och klagar, så måste jag bara få säga...

KAN DENNA DISNEYCHANNELBÖG BARA FÖRSVINNA FRÅN JORDEN.
Han är då det groteskaste jag har sett, fula ögon och ett leende som får mig att vela vara blind. Vill inte ens se människan. Och ja, ändå satt jag och googlade fram några äckliga bilder på honom..







och det värsta är att han tror att han är snygg.
fan vilken fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0