I’m so fantabolous, I’m so cool



Godkväll kära medmänniskor och alla hjältar där ute.

Dagen i sig har inte varit speciellt intressant, inget speciellt har hänt, jag har bara varit seg och skolan var ännu segare. Höll på att få ett sammanbrott på multimedialektionen, för helt ärligt, om jag någonsin skulle bli rektor så skulle jag ALDRIG anställa en människa med sådan skrikig, kvävd, strypt, jobbig, irriternade röst som våran lärare har. Det är helt otroligt, det går inte att lyssna längre än 20 minuter, som MAX! Och kan då påpeka att efter att läraren pratat i mer än 10 minuter konstant så blir hennes röst ännu värre, högre, skrikigare. Kanske för att hon helt desperat försöker att överrösta våran klass, vilket är omöjligt. Hon bör lära sig det. Ja juste, en HON äre. En liten hona. Hoppas att alla läste hora nu också, det gjorde jag, för det är hon säkert också. En liten hästhora från luleås urskog.


Kvällen tänkte jag spendera i min ensamhet och nu hörde jag nästan hur hängigt det lät. Men så är ju fallet. Tänkte slå på någon film snart, blir nog Jackass filmen, kan inte sluta att älska den. Blir nog en kopp glögg på det. Sen är det ju Andra Avenyn också, vilket är sådär dåligt bra. Kan helt enkelt inte sluta se det eftersom att jag följt det från första början. Och tro mig, det verkar aldrig ta slut heller. Det är lite som en svensk version av "Våra bästa år", helt otroligt dålig serie som man ändå sätter sig ner och kollar på ibland, bara för att, och det finns tametusan inget slut på den serien. Odödlig.




och fick just ett desperat samtal från my classmate mr james ivari, våran grupp ska tydligen ha redovisning imorgon och vi två verkar vara de enda som inte riktigt är hajj på vad som skall hända. Vad ska vi prata om? vad ska vi göra? vadå teater? ska jag spela mobbare? hmmm mja.. det löser sig, tänkte vi.


Va jobbigt långt det här blev nu... orkar inte ens läsa det själv, säkert inte ni heller.
Men credzzzz till er som läser det här iallafall, som uppenbarligen läst allt då. Keep up the good work liksom. På tal om "keep up the good work!", varför skriver/säger jag alltid så när man ska ge bra kritik till någon? Det är en mening som verkar ha fastnat i huvudet på mig, men den funkar ju bra iallafall.


Kommentarer
Postat av: Gustav

haha varför kändes delen med att james ringde dig som ett utdrag ur bert-filmerna! haha

2009-11-03 @ 22:43:46
URL: http://gustaav.blogg.se/
Postat av: Gustav

eller aeva och adam.. vet itne vilken...

2009-11-03 @ 22:44:08
URL: http://gustaav.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahah va? :D

2009-11-03 @ 22:51:01
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0