Jag ska fånga en ängel

Kul att jag är hur trött som helst men kan inte somna.
Har förövrigt varit en heeel mysig dag, tobbe vet hur man styr det rätta 1a adventsmyset, helt klart :) Och igår var det föresten en mer än godkänd utgång, det var kanoners, finns inget att klaga på. Fick ju även träffa den omtalade, den hatade, den älskade, my bro, Johan Molin. Mmmm, inte alla som får den äran inte!


För att fördriva tiden...



VEM

Vem är i rummet med dig? ingen, aaaall alone.. :(

Vem fick du senast sms av? Peter

Vem tänker du på nu? samma som alltid

Pratade du senast i telefon med? sofie var det nog

Vems hus var du senast i? hus o hus.. lägga och det var tobajas

Sa du senast jag älskar dig till? Till min mami

Vem önskar du var med dig nu? mjaa... låt se... varför inte Roffe? :)

Vem är din favoritsläkting? åh nej.. svårt svårt svårt... Valborg och Bengt står nära hjärtat!
Vem i din skola går dig mest på nerverna? för många, alldeles för många


VAR

Var går du i skolan? Örnen
Var är din telefon? ligger på sängbordet, om jag ser rätt

Var är din mamma? hon gick just och la sig

Var sover du? I min säng som är 1-2 bakom mig

Var handlar du mest? sexshoppen.net, finfina grejer va

Var fick du tag i tröjan du har på dig? Beställt från Nelly

Vart åkte du senast bil? till storheden var det nog
Var i ditt rum är du? här i hörnet, vid andra fönstret, ja du vet..


VAD

Vad åt du senast? en mandarin, fin klyfta fick jag...

Vad drack du senast? mjölk, det gör en stark!

Vad är det för färg på dina byxor? ehm... dom är randiga.. pyjamasbyxor du vet.

Var är den närmaste saken som är blå? en sax

Vad gillar du mest med skolan? att träffa allt folk

Vad har du på fötterna? sockar, dom är svarta och rätt sköna

Vad är din favorit färg? svart, blå, grön, röd, lila, rosa. Lite vit också.

Vilken film såg du senast? Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop!

Vad hör du just nu? Shayne Ward - No u hang up


HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i mer än 3 minuter? ja, fast har ju tagit luft då och då

Sovit i en annan säng? jaaapp

Hånglat på en bio? nån puss sådär

Hånglat i skogen? Hmmmmm.. aaaa... trore va

Tyckt att din kusin är het? men fan å, han är ju det!

Sovit naken? aaaaa, mys de.

Kört över hastighetsgränsen? inte vad jag vet, cyklar ju ganska fort ibland....

Målat om ditt rum? faktiskt!

Dansat framför en spegel? jämt och ständigt

Fått hicka? svina ofta

Dumpat någon? Mmmm

Stulit pengar från en kompis? never ever!

Hoppat i en bil med folk du just träffat? säkerligen

Varit i slagsmål? nån smäll där, nån armbåge där, mjorå.

Smugit ur ditt hus? neeee

Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Säkerligen

Hånglat med en främling? Säkerligen det också, KF...

Älskar eller saknar du någon nu? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0