Not fair

Morn morn!
här sitter jag med en hosta som skulle passa som världshistorians värsta.. det är inte helt okej.
och bara för att det inte är helt okej, så ska jag gå och leta efter hostmedicin. Jag har för mig att vi ska ha nån såndär dundermedicin! :) jag kan ju hoppas iallafall.


vad mer gör jag....

är r-a-s-t-l-ö-s!

läste föresten igenom typ hela min blogg inatt. Vad jag skrev för exakt ett år sen och sånt... rätt kul att kolla på, men FAN vilken sadfacegirl jag var då. Förra hösten var inte o leka med, men inget säger att denna ska vara så himla mycket bättre heller.

mmmhm..


Nä, vad händer ikväll då? inte en aning.
Nä, vars ska alla mina vänner ikväll då? jo dom ska ut o partiparti.
Det ska inte jag.

SÅ VAD SKA JAG GÖRA DÅ? RÄDDA MIN FREDAG, DU FÅR EN.....10A IALLAFALL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0