viva la vida





Efter en helt värdelös dag i skolan (kom dit kl 09:30 och hade visst första lektionen 15:40) och efter några timmar hemma hos vanessa så har jag haft myspyskväll här hos mig :) För första gången på länge...kanske år(?) så hoppade jag i en riktig pyjamas och DAAAAMN va mysigt det är. Det är först när man tar på sig en pyjamas, som man ser det ljusa i att få vara sjuk. Faktiskt. Då går man alltid runt i pyjamas, hela dagara, helt underbart. Jag kan knappt vänta tills jag blir sjuk nästa gång, bara det inte är något allvarligt, typ svinis.

En annan fördel med att ha pyjamas på sig är att man får känna sig liten igen, på något vänster. För varje gång jag har på mig en pyjamas så hör jag alltid ett gulligt "naaaaw, nu känns det som när du var liten och hoppade runt här i pyjamasen" från mammas mun. Och faktiskt, så känner jag mig genast lite mindre, lite mysigare och faktiskt lite smidigare.


Nu måste jag sova, klockan är på tok för mycket och jag ska ju upp på tok för tidigt.
så godnatt folks

och grattis till världens bästa hanna som fyller år nu, äääääntligen säg! :):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0