back in the days

HAHAHAHAH ååååh, sitter och skrattar ihjäl mig. Hittade ett gammalt USB-minne med huuur jävla mycket bilder som helst :D Allt från kriminellt äckliga fjortisbilder till "yeah vi har börjat festa"-bilder hahahahahaha! Dom ska jag bespara er, nästan, hitta massa andra fula och som är lite lindrigare. Tror inte mina kära vänner skulle uppskatta ifall jag la upp allt här :D









HAHAHAHAHAHAH, åååååh.. kirunafestivalen -07 var DRAMA.
"hej det är korkskallen, kotten, från ripan.." hahahhahahahhah




HAHAHAHAHAHAHHAAH vad tänkte jaaaag!??!


hahah underbara 9an





sofie gillade att suga, allt som såg ut som en kuk var så ballt.... :D


gunilla har alltid varit bäst på att gömma sig, utan tvekan!


okej.... det här var bara förra året... hahahah






det var så hysterisk roligt, helt sjukt..... då....




hanna föreläste om Sexualitet för oss på bilden i 1an :D




ett försök till att måla av mig själv... hahhahahah, önsketänkande va


mördarblicken...


hahahahaha





nu räcker det, fortsättning följer.
hahahaha


ååååh

hejdå


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA-MAKE UP ARTIST

Gå in på min blogg och ställ dina frågor om smink, så svarar jag på allt imorn eftermiddag!:)

2009-10-10 @ 20:25:27
URL: http://fredrika860430.blogg.se/
Postat av: anonym

lägg in mer gamla bilder =)

2009-10-11 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0