billie jean

Jahapp, gårkvällen.. vad har jag att säga om den?
klassfesten var helt otroligt bra, ett extra plus i kanten till att faktiskt ALLA hade klätt ut sig :D gjorde det hela en aning roligare. Själv så var jag en rockare, såg ut som en blandning mellan Slash och Axl Rose och jag gillade det faktiskt! Fick höra att jag passade i den stilen, så kanske kör på samma på måndag i skolan? vi får väl se..... ^^ Sen började den tråkiga delen av kvällen, cleo. Gud så tråkigt det har blivit, eller så njuter jag inte lika mycket utav det som jag gjorde förr. Men jag är tydligen inte den enda som tycker att det blivit sämre heller. Köade 1h i hopp om att det skulle va kul, men nej, varför lär jag mig aldrig. Kom hem runt 4 och då slocknade jag på MOMANGEN, gode skönt... mmmmhm.











Orkar inte lägga upp fler bilder är såhär.



Och nu ska jag städa mitt rum så att mami&papi blir glada när de kommer hem från stugan :) Dom är där och tänder lite ljus på mormor&morfars grav, hade egentligen velat vara med. Men jag var lite smågullig och tände ett eget ljus här åt dom då jag åt frukost... Saknar lillmoffa så sjukt mycket, snart 8 år sen, shit. Och mormor är en av de personer som jag hade gjort allt för att få träffa, vi gick om varann, kan man säga. Då hon gick bort, då kom jag.


För er :')

 

 

nej, nu blev jag nästan lite blödig här... :s hejdå.


Kommentarer
Postat av: Gustav

jag håller med dig! Fast jag var för full igår så jag vet inte om det var bra eller dåligt!

2009-11-01 @ 02:20:11
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0