day n' night

skulle nog aldrig ha sovit sådär många timmar tidigare ikväll... åh herregud!
Försöker komma på alla möjliga sätt att bli trött på, men inget verkar riktigt funka ;<
Så jag tänkte väl alldeles snart lägga mig i sängen och se HIMYM, tradition före man ska sova.
sen så kan jag ju inte somna heller om jag inte har tven på, vet inte vad det är för mysko egentligen.. alltid när jag sover själv så är det heeelt omöjligt att somna om det är helt tyst i rummet, måste alltid ha igång en radio, playlist på datorn eller som i vanliga fall, tven. Fast annat är det när jag sover med någon, då behövs det inga ljud alls, kanske för att man har varann då. Något sånt.


Kan förövrigt meddela att Never Back Down var så föribannat bra så jag ville nästan se den en gång till direkt då den slutade, jag älskar sånadär filmer!


Jag, jag just precis nu!

vet inte vad jag försöker med, kanske att dölja hur jävla trött jag egentligen ser ut.
Hujedamig, kommer få rynkor inom en snar framtid ifall min sömn inte rättar till sig :)


goodnight ....and keep your butthole tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0