your body is a wonderland

 

Här har ni mig, johanna hansson, naken inför världen! Nä, inte naken kanske.. har ju faktiskt morgonrock på mig. Åh, va torrt det där var.. Kunde ha varit något som min lärare i 5-6an sa, Ingvar hette han och drog dom tråkigaste skämten någonsin och efter varje skämt sa han "he-heee-heee... visst vare kul?!" och hela klassen satt som fågelholkar och förstod inte det roliga.

 

Idag var en helt vanlig dag. Jag försov mig, fick stressa, fick vara ett tag i skolan och det hela slutade med att vi fick gå hem tidigare. Började dagen med att vakna 07:30 och min buss går 07:38 så jag tänkte direkt -"åhfan, nu är det stressigt... JA NU ÄR DET STRESSIGT!". Och för att tillägga så är jag inte den som stressar på morgonen ifall jag försovit mig, jag brukar oftast tänka i stil med "aja, kommer till nästa lektion då.. så jag kan ta det lugnt". Men vet ni vad, den här gången så stod jag på busshållplaten 07:45!! hörde ni, 15 minuter.. inte dåligt! :) Så egentligen hade jag bara kommit 15 minuter försent och glad var jag över det. Men självklart så ska ett tåg fastna på spåret och blokera hela vägen, så där stod vi med bussen i 20 min.. LYCKAT!

yeeye, min morgon det.
resten av dagen flöt på och jag var hemma strax före 4.

 

Nu ska jag plugga vidare på mina glosor.. how fun!
meeen, imorgon är det fredag så jag får se det som en belöning.
Blir troligen utgång, men vaaaars? cleo? stuk? cleo? stuk? cleo? ingenstans?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0