hey man look at me rocking out

hejgalopphopp och väldigt mycket välkommen!

har nyss kommit hem från vanessa och upptäckte att det var Roast på Berns på tv.
Aaaa... så var det ja...

Annars då, jo skolan har jag varit i idag. Hade skolfoto och man ser alltid ut som en förvånad, skamsen, uppstoppad räv som egentligen inte vill vara där. Livlös, livlös ser man också ut, påtal om uppstoppad och så... Men ja, får bita i det sura äpplet och vara glad för att det var sista skolfotot, någonsin. Förhoppningsvis... eller visst ja, studenten! då ska man ju också sitta där o se fin och glad ut, men det ska vi nog kunna ordna.

Har även suttit på PO's och pluggat teori i 4 timmar idag, så nu vill jag aldrig plugga teori igen. Aldrig.


Gud vad tråkigt det här blev... inte för att jag försöker vara rolig eller så :o


Men imorgon ska vi till LTU och spendera hela dagen där, hur det kommer bli återstår att se.. Anar att man kommer känna sig liten, utstött, missbildad, mobbad, skamsen, rädd, äcklig, skabbig och väldigt ynklig. Jag blir alltid så rädd, liten, utstött, missbildad, mobbad, skamsen, rädd, äcklig, skabbig och ynklig varje gång jag ska komma till en ny skola och se hur "de stora lever" och även "hur långt de har kommit i livet". Men en dag, en dag mina kära vänner... ska jag vara en av de stora!



Nu ska jag plocka till här i rummet, för såhär ser det ut just nu...

Så fint..

 

 

puss på bönan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0