Varför är inte ordet FÖRKORTNING kortare?

jag är törstig, jag är så FÖRBANNAT törstig! Ändå har jag ett tomt glas bredvid mig här, ja jag drack upp vattnet som var där i nyss. Skulle kunna dricka hur mycket som helst, vatten vatten bara vanligt vatten! Men då kommer jag bli jättekissis sen = jag måste kissa = jag kommer bli jätte törstig igen!? Eller det kanske inte är så det funkar trots allt.. För ifall det är så det är, då är det ju ingen idé att dricka något? för jag kommer ju ändå blir törsig igen. Så jag förblir törstig.. nä, gud så grötigt.. gröt gröt gröt.


juste, igår såg jag och tobbe på Saw 2 och jag är nästan påväg att ladda hem 3an för att jag måste få veta vad som händer.. :O dom slutar då alltid så jäkla konstigt, det är meningen att man bara ska vela ha mer o mer! Men jag kommer nog inte vela se 3an helt själv, så jag får väl lov att vänta! åååååh..

♥ 

ps. jag hatar att se skräckfilmer för första gången, andra gången går det bättre..
Och satte upp tre regler igår, då man ser filmen med någon som redan sett den.
1. Frågar jag vad som kommer hända, svara inte.
2. Svara inte, även om jag tvingar dig till det!
3. Även om jag tvingar dig till det, så vill jag innerst inne inte veta!





Kommentarer
Postat av: Anonym

saw 6 kommer ju snart!!! jag är grymt taggad på att se den på bio. fatta rädslan :D O----M-----G

2009-10-19 @ 18:16:12
URL: http://anannan.blogg.se/
Postat av: johannaaaa

oj jäääävlar, då måste jag se alla fort som tusan!! :O blev ju stressigt nu

2009-10-19 @ 19:18:24
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0