Han är döv, alltså han hör verkligen INGENTING.

Jag överlevde dagen och föreläsningen som vi var på var sjukt intressant, tankeställare om inte annat. Och självklart så hade vi ingen idrott idag heller och jag som var så taggad.... men, istället så gick vi tillbaks till ledarskap och jag byggde mig en liten säng av fotöljer och sov i ca 30 minuter, så gott så gott! :)

Kom hem vid 6-7 tiden och skulle fixa middag, ingen större lust till det som vanligt. Så jag hittade lite tacos från i lördags, men bara för att det ska låta bättre så kan vi säga att JAG lagade det IDAG helt SJÄLV!

Mmmmmm...duktig ja!

Då vet ni hur det såg ut då jag åt middag.. mmmmm.. intressant...
ska jag komma på nu då, som överträffar det, blir svårt..

 

Nä, fantasilös nu.. blir att slänga sig ner i sängen nu.
Vill ni se hur min säng ser ut just nu.. ja, va spännande, vänta då!

 

SPRINGER IVÄG OCH TAR ETT KORT

 

SPRINGER TILLBAKS OCH LÄGGER ÖVER BILDEN

 

.....TAAADAAAA!

 

och jag sörjer att jag kramat sönder korvkudden, den går liksom att vika på mitten för att jag hållt så hårt om den, på samma ställe, varje natt. Måste be mamma tvätta den så lurvet puffar till sig igen.. Men det är samma vemod som då man var liten och skulle tvätta sitt gossedjur för att man salivat ner det totalt, den luktade ju så äckligt fräsht sen när man fick tillbaks den.
Det ska den ju inte göra.

 

Godnatt folks, jag måste sova, det märks.


Kommentarer
Postat av: camilla

fin blogg du har !

"just a cool cat in a small tawn" riktigt bra citat :D

2009-10-20 @ 10:52:07
URL: http://camillasplace.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: hahaha jaha det kallas kanske för ordspråk ;) jag är inge vidare bra på sånt där . det är så sjukt mysigt ! hoppas bara det är snö på självaste julaftonen i år iaf och inte bara en massa slask :)

2009-10-20 @ 15:06:17
URL: http://camillasplace.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tack :) gud vad glad jag blir, vad roligt :D



Ska kika igenom din blogg nu :D

2009-10-20 @ 15:08:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Sara

Jag har en traumatisk upplevelse att dela med mig av, på tal om gosedjur...



"VAR ÄR BERRA!!!!????"

"Han är i tvättstugan - han ramlade in i tvättmaskinen..."

"VAAAAAA?!??!??!"

2009-10-20 @ 20:31:36
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0