good girls go bad

 

Hej vänner och alla som jag inte känner.
Sitter här och är enormt uttråkad och insåg just att man ska vrida tillbaka klockan 1h nu, så klockan är "bara" några minuter i 2? hmm.. mja, kanske man ska lägga sig tidigt? 8-)

 

kvällen har varit väldigt konstig känns det som och VÄLDIGT lång.. syster och fredrik kom hit, så firade vi pappa och lite sådant. Ja det var väl det. Var även med sofie ett tag då hon kom förbi.... vad gjorde vi då... nä ingenting ungefär. Gick ut och mötte anton och per strax innan sofie for.. och gud va jag kan sakna att gå i samma klass som dom ibland :D 7an-9an var oslagbart! Vi var som en liten kvartett, inget kunde skilja oss åt, jag och anton firade 10år som classmates, DET VAR VI MOT VÄRLDEN! hahah. Ja, nästan.

 

Blev nästan lite nostalgisk nu.. började kolla på bilder från alla våra sommrar. Bynbikers! hahaha. Vi kom i flock med våra cyklar och bara kände lugnet, ingen stress fanns, vi bara var.

 

Nä, nu ska jag sova. Insåg att det här blev ett otroligt ointressant inlägg för dom som inte tillhörde oss, som kanske inte ens vet vem alla vi är. Eller något sådant. Ja.

 

Goodnight and keep your butthole tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0