don't take me for granted!!

Nyss kommit hem från vanessa och jag troooor att medans jag väntade på bussen så var jag så nära förfrysning som man kan komma. Kunde varken röra på tår eller fingrar då jag steg på bussen, det känns som att....vintern är på ingång? Känns ju sisådär, men med de rätta kläderna så! Egentligen hatar jag att säga så "men med de rätta kläderna så!" precis som när man var liten och inte ville gå ut på rasten i skolan, så sa alltid läraren "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!" död åt det, död åt kyla, död åt att man ska vara en frusen kvinna.

såååå, vad blir det resten av kvällen då? inte en blekaste aning...
anar att det blir att se lite True blood, som vanligt.
och jag hatar när saker börjar bli "som vanligt".

och nu fick jag en väldans lust att fara till stugan, egentligen så är det inte den roligaste platsen på jorden kanske. Men inget slår lugnet som är där, så sjuuukt avkopplande att fara dit. Inte för att min vardag är speciellt stressig, men att rensa hjärnan behöver nog alla, speciellt jag som tänker på tok för mycket på allt. Syrran, om du läser det här, kan inte du följa med? Täääänk.. få dela rum med mig på övervåningen, vakna vid 9 på morgonen av att pappa fixar frukost i köket, vara ute o latja på hela dagen och sen avslutar man dagen med världens längsta bastu (även fast jag är livrädd för att vara nere i bastun själv, tror alltid att nån ska komma ut från pannrummet eller komma bakom mig då jag ska upp för trappan). Åh, ta mig diiiiiiiit..

hej stugan, jag älskar dig och förlåt för att jag hälsar på så sällan.



weeell well
ha en trevlig kväll/natt ni, det tänker inte jag ha.
och ja, jag är på dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0