face drop

Klockan är 07:14 i skrivande stund och det är inte ofta som jag då kan sitta här, hela klar och bara VÄNTAR på att få gå ut i kylan och traska mot busshållplatsen. Hm.. Har en hyfsat kort skoldag, slutar redan vid halv 2 :) Då blir det att fara hem och ta en låååång och skön powernap så man orkar med kvällens bravader. Eller vänta, vadå bravader? Här blir det bara lite hederligt godis och en film, vad det verkar som nu, alla ska vara på olika håll och jag orkar verkligen inte festa. Orkar inte = inte nog med pengar, egentligen skulle jag göra mycket för att få fara ut. Men neeeee.. Så, ska höra om sofie eller någon vill vara med på min myskväll ala' johanna, hon kanske inte har något val? Nä precis! :)

 

Ne, dags att hoppa i skorna och snöra på jackan. Japp.

pozzpozz, later.

 

 

Jag sitter o redovisar i skolan, deni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0