how fun!

hahah linn är för underbar och vi gör varje lektion till något alldeles extra ;)


Utdrag från hennes blogg:


"Väl i skolan och lika lost som vanlig så trallade jag på, höjdpukten var nog att
jag fick en såndär underbar sms från min Jozzi från ingenstans ur en tråkig svenska lektion. 

- kisse ska vi ha samlag?  (vilket jag snappade upp direkt och svarade i stilen med….)
+ åh ja kisse! vi måste krydda upp vår äktenskap…
-  ja, jag vill gärna ha lite vågat och brutalt morgonsex, wanna be on top?
+ Om jag vill vara on top?! Du vet att det är min specialitet baby;P  just när det är morgon är det lite extra and you know it kisse!
- yeah yeah wow wow! nå men, ska vi fråga amie (vår lärare) vill vara med?

ja, detta är en normal konversation för mig och jozzi och vi är som vi är but we love it! 
hahah kvinnan får alltid en att skratta!"

 

Me love you, much much much!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0