I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me.

 

god kväll, god afton, ja.. hallå där!
Dagen som passerat var inte speciellt händelserik. Hade några timmars skola, vilket aldrig är speciellt farsinerande. Träffade my friend oscar utanför skolan då han också slutade samtidigt som jag, promenderade in mot stan och snackade ikapp om lite saker som vi inte hunnit berätta för varann :D Han är nog en av de bästa vännerna man kan ha, faktiskt.

 

Väl hemma så blev det en 1-2h powernap och hippsvipps så var min huvudvärk över, känner dock av tandvärken fortfarande.... fan fan fan fan. Kanske dags att ringa tandläkaren, säkert nå visdomständer som spökar. Och jag som inbillat mig att jag är en av de få som inte får dessa onödiga tänder "men jag har ju så små tänder, varför ska det då komma några helt onödiga och ta plats? mena, mina tänder skulle passa lika bra i en 7årings mun. Och dom har inte visdomständer...." Låter helt korkat, och det är det också.

 

Kan även berätta om min lilla prommis som jag tog ikväll.
Det var rätt skönt, rätt mörkt, rätt kallt och helt förbannat halt. Tror jag höll på att vurpa omkring 10 gånger, men stabil som man är så höll man sig upprättad... ;) Ja, det var den spännande prommisen. Rensa skallen skadar aldrig.

 

 


 

 

Nu tänkte jag faktiskt se på film, lutar åt att se nyaste Harry Potter. Och ja, jag är en tönt. Och ja, jag älskar harry potter filmerna. Man fantiserar sig bort till en helt annan värld. Minns i somras då jag hade sett två av filmerna på raken, efteråt så trodde jag att jag kunde flyga och trolla. Det är ju inte ett så bra tecken. Inlevelse kanske det kallas.

 

Harry, min lilla gulleponke!


Kommentarer
Postat av: emma

olle är cool (: haft en bra kväll?

2009-10-20 @ 22:52:08
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0