So you do?

Kom hem ganska nyss och ska krypa ner i sängen och bara andas. Vilket jag i och för sig hoppas att jag kommer göra hela natten.. Och inatt tänkte jag inte somna till ljudet från tven, utan istället så tänker jag somna till regnet som smattrar mot mitt tak, gode mysigt!

ha, ja nu hann man låta harmonisk också.
Men jag är nog en harmonisk människa, i grund och botten.
God natt.

Helt-okej-bra-låt att somna till, helt-fantastiskt-okej.

 

 

 


 

 

HAHAHAHAHAH MÅSTE BARA VISA :D
tobbe, du kommer att gilla det!

 

 

hahahaha ååååh, nu kommer jag sova gott :D


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHHAHAHAHHAHAAAAAAAAA

AJ AJ AJ HAHAHAHAHAHAHAHA

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-05 @ 20:16:47
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0