whats wrong with the world, mama?

 

och hur mycket är inte klockan då? "ja men ikväll.... ikväll ska jag lägga mig tidigt!" ha!
Däremot så tänkte jag faktiskt dyka ner i sängen nu och se på lite How i met your mother, eftersom att det är min nya drog. Och damn, barney, vilken sliskig jävla underbart härlig smultronbulle han är!

 

Nåja, fredag imorgon och jag har inga planer. Vill du vara min plan? give me a call. Yeah, inte svårare än så. Sen om jag säger ja eller nej, det är en annan femma. Jag väljer ut mitt sällskap med noggrannhet! Så.. skola imorgon, paltrullning och en gnutta engelska. Kan vara en helt okej fredag, time will tell...

 

Godnatt folks!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0