whattodotoday

morning morning!
jag har sovit gott, helt okej, inget mer med det.

ska snart fara mot stan, svänga förbi på PO's och kanske plugga lite faser och sedan vid... låt se... halv 2 så lär jag möta upp annapanna och gå mot idrotten :) sitter o funderar på vad vi har idag, men jag kommer inte på vad det var.. säkert något tråkigt bara för att jag för en gångsskull var sugen på att ha idrott nu, time will tell. Sen blir det Livskunskap vid 4 och då ska vi på någon föreläsning av nån föredetta missbrukare, så slutar tydligen vid 6. Dom vill att vi ska gå ut hårt såhär på en måndag..

4 dagar till höstlov, det som driver mig!
gud va jag ska sova ut då, gud va jag bara ska vara, gud va jag ska hitta på saker, gud vad jag föresten inte ska ha några planer, gud va jag bara ska ta dagen som den kommer, gud va skönt det ska bli.

mehehehehe...


Kommentarer
Postat av: Gustav

Men skoja inte!!!

2009-10-19 @ 19:25:12
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0