21 guns

Ska springa till bussen snart, om rättare sagt 20 minuter. Så eftersom att jag har 20 minuter på mig, så borde jag egentligen inte behöva springa, kan nog gå lungt.


Föresten, ganska rolig grej som jag upptäckte.. ser ni något hos dessa två personer som är varandras motsatser?
hahaha, titta hårfästet! Dilba bör ju ha det lägsta hårfästet och den minsta pannan ever, medans Perelli brer på som aldrig förr! Hennes hårfäste är ju ungefär mitt på huvudet, kul då hon börjar tappa hår som gammal.. det kommer ju se helt tokigt ut. Medans det på Dilba kommer se fullt normalt ut, hon borde tappa lite pannhår helt enkelt :)

Ville bara uppmärksamma er på detta, nu ska JAG kamma MITT hår och MITT helt okej hög-låga-hårfäste.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"brer på"

2009-09-01 @ 21:09:54
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha

2009-09-01 @ 21:10:34
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0