No one knows who you are

Jag har alltid undrat över detta, då man säger -"åh jag känner mig som nyfödd", efter att man t.ex. duschat. Men frågan är, hur många minns hur det känns att vara nyfödd? Det ser ju mer ut att vara en traumatisk upplevelse för det lilla barnet, inte som något underbart och typ...befriande? Dom är ju livrädda och skriker som galningar för att dom är helt förvirrade, och inte känner jag mig så efter en dusch? Varför jag kom och tänka på detta var för att jag själv, senast imorse då jag vaknade sa -"åh, jag känner mig som nyfödd!". Helt utan att tänka efter.

Nog är det en viss skillnad på de här känslorna, OHJA!



Hur som haver, söndag idag och jag hatar idag. Vad skall man göra och vad skall man inte göra? Ja, brukar ju resultera i att jag inte gör någonting, brukar helt enkelt bli bäst så :) Eller jag veeeet, måste ju se True Blood... missat massa ju! dåligt av mig, pisk skulle jag ha! PISKA MIG!

Trevlig söndag, trevligt veckoslut
/ Er upptriggade lejonhona!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man hade ju velat daska go'röven till höger!!!!

2009-09-20 @ 21:44:17
URL: http://hannafle,strom.blogg.se/
Postat av: Anonym

man hade ju velat daska go'röven till höger!!!!

2009-09-20 @ 21:44:28
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

man hade ju velat daska go'röven till höger!!!!

2009-09-20 @ 21:44:30
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0