Smurfen är min vän

Idag var första gången som jag INTE höll på att somna på teorilektionen!
Denna gång satt jag och lyssnade så noga, så noga. Jag och sofie hade även lite roligt där längst bak i salen, hur kunde min mage kurra så högt, så högt att det lät som att väggarna var påväg att brytas itur och varför, jag undrar bara varför, visade du inte brösten åt teoriläraren?! sofie!? hahah!

 

Gick hem i regnet från bussen, hamnade framför idol och här sitter jag nu. Har hela kvällen framför mig känns det som, eftersom att jag är ledig imorgon!

Verkar luta åt att styra ihop nå kvällsfika och sen glo på någon film, kan dock inte välja vilken...åååh...vilka stora problem man har...

 

 

Mitt högra ben, den 22 september.
Säg hej till benet, jo säg hej nu...

Randig socka dagen till ära, mmmm, fint ska det va!

 

 

 

ps. helt legendariskt tråkigt inlägg, jag ber om ursäkt.
återkommer senare då jag är övertrött, då blir allting alltid roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0